Ainakin tään mennessä. No en ole itseasiassa syönyt vielä mitään kun heräsinkin vasta klo 12 ja olen sen jälkeen vaan lukenut. Sitten kohta meillä onkin ruoka: lohimurekepihvejä ja uuniperunoita, nam!
Olen tässä vaan miettinyt, että saako jos lainaa kirjastosta jokun äänikirjan niin saako sen laittaa koneelle ja sitten siitä laittaa mp3-soittimelle. Tai siis onko toi laitonta, kun mulla ei oikeastaan ole kunnollista cd-soitinta käytössä? Oon tehnyt noin aikasemminkin, mutta en koskaan ole ajatellu, että se olis laitonta, tässä vaan tuli tänään ilmi kun äiti huomautti siitä, kun ajattelin taas tehä noin.
No sitten taas, että en ole pudottanut yhtään viime viikosata, mutta en ihmettele, koska söin niin paljon ja uskoin, että vielä lihoin.
Äitikin ei vaan sanoi silleen, että: "Kuule mä kuulin huolestuttavan jutun, että sä söit sen omenapiirakan ihan ite... eika sulla vaan ole bulimia?"
No ei nyt ihan bulimia, mutta kyllähän mä ahmin aina välillä, pikemminkin mulla olis BED eli lihavien ahmimishäiriö...1410934.jpg
Tälläisiä kuvia on minun mielestäni kiva katso siis, että ihmiset on onnistuneet laihduttamaan. Mutta toi ei ole mielestäni missään kuvassa lihava....