Se on niin vitun kusipää (sori, mutta niin se vaan on). Kun ostin tänään terveellisiä muroja, maustamatonta jogurttia ja vadelmia, niin sanoin, että sen pitäis antaa ne rahat mulle takasin  (kun ositin omilla rahoilla). Mutta äitipä siinä sitten alkaa huutamaan ja sanoo, ettei maksa kalliita vadelmia ja jogurtteja. (Niin ja ne on tarkoitettu kaikille meijän perheessä.) Sitten sanoin kun mun veljet saa ostaa KALLIITA PANNUPITSOJA JA KARKKIPUSSEJA ja mulle ei ikinä osteta mitä haluan vaikka haluaisin esim. vain vihannessekoituksen. Niin äitipä siihen, että no kun ne on listalla. Joo, ja mä siihen taas, että vaikka mun jutut olis listalla ei niitä silti osteta. Niin kuin tänään pyysin, että veljet olis ostanut tomaatteja kaupasta. No eihän ne mitään tomaatteja tuonut ne oli vaan menny ostamaan karkkipäivänkarkit itselleen ja ei mulle ja sano, että kaupassa ei muka ollut yhtään hyvää tomaattia. Tosiasiassa ne oli ostanut vaan megakarkkipussit ja rahat ei riittänyt sitten mun pariin tomaattiin ja ei ostanut mulle edes karkkia (ei sillä että olisin halunnut). Tää vaan on niin vitun reilua. Joo no nyt äiti ei sitten suostu maksamaan niitä ruokia (yht. jotain 7-8 e). Niin ja sitten se sano, kun sanoin, että haluan syödä terveellisesti ja syödä terveellistä jogurttia, niin äitipä oli siihen, että osta sitten maustamatonta ja rarvatonta, joo ja se jogurtti oli oli maustamatonta ja rasvatonta ja sokeritonta/makeuttamatonta. Niin vittu kun sekin on sellainen läskipallero, että kyllä rahat riittää kaikkiin pitsoihin, sipseihin ja karkkeihin yms. mutta ei pariin tomaattiin ja esim. ruisleipään. Joo mun äiti on aika helvetin ylipainoinen (varmaan jotain 100 kg, mutta ei kehtaa vaan sanoa). Ja sitten sanoin vielä, että on se vaan niin reilua kun mun täytyy maksaa ihmisten ruuat, omasta vähäisestä rahakukkarostani ja niillä pitäsi maksaa vielä harratus:(

Olipas pitkä ja selvä sepustus :P, mutta mun äiti on vaan niin ääliö:S
Mutta se vaan on niin epäreilu!!!

No nyt mukavempiin asioihin. Koulussa oli ihan ok päivä. Väsytti vaan ihan sikana. Kun tulin kotiin menin sitten jakamaan lehdet(ei olis huvittanut lähteä aluksi, mutta oikeastaan se on ihan mukavaa puhaa, ja saa kuntoilua), niin alkoi satamaan ihan kaatamalla ja minä ja lehdet oltiin läpimärkiä:p kiva niillä joille mä ne lehdet jaan...

Joo, muuta en nyt sitten oikeastaan ole tehnyt, kuin sitten se riita äidin kanssa. (ARGGGGG! VITUTTAA VIELÄKIN IHAN SUUNNATTOMASTI!!!)

No, muusta vielä: syömiset menneet koko viikolla ihan hyvin alle kulutuksen, mutta vieläkään en ole syönyt tarpeeksi terveellisesti:( Siinä täytyy stempata. Nyt tuntuu, että olen saanut sellaisen normaalimman suhtautumisen ruokaan ja syömiseen, mikä on mulle tosi mainio ja ihana juttu, koska vähän aikaa sitten söon kamalan huonosti ja liikaa...

Mutta joo, muuten hyvä päivä, paitsi se riita (kirjoitan varmaan jo toistamiseen ton jutun, mutta juu)...

Toivottavasti se ihastuttava äitini maksais ne mulle, koska muuten tästä tulee aika helvetin iso riita:(

Vielä pari kuvaa...

       1535566.jpg   1535579.jpg   1535585.jpg