Ja taas paino ei ole tippunut, tosin en ihmettele sen jälkeen miten olen syönyt, mutta olen iloinen, että en ole lihonnut (ainakaan vaa'alla). Mutta sitten se mun harrastus aloitan sen kuitenkin tämä on ollut tälläistä jankkausta, mutta joo aloitan kuitenkin. Se maksaa n. 95-100 euroa kuukaudessa, joten mun rahat riittää siihen, mutta ulkomaan matkaan ei varmaankaan. Kun kuukaudessa saan töineen (siivous, lehtien jako) kaikkineen n. 130 euroa ja sitten tietysti kisapuvut sun muut maksaa, mutta ajattelin sitten mennä siivoilemaan vaikka mummilaan kun siellä mä yleensä saan 20 euroa kerralta. Mä oon ihan ínnoissaini pääsee taas harrastamaan!!

Mun on kyllä pakko alkaa liikkumaan, muuten en jaksa harrastaa sitä lajia...!!!
Tästä lähdenkin sitten ensiksi siivoilemaan sitten lenkille tai pelaamaan sulkkista...
1439554.jpg