1377535.jpg

Miksi mä en pysty hallitsemaan itseäni. Mun on vaan pakko luopua herkuista kokonaan ainakin laihdutusajaksi, koska mä en vaan osaa syödä niitä kohtuudella. Tässä oli taas viisi hyvää päivää ja sitten ajattelin, että voinhan  mä ottaa vähän tota pullaa... ja sitten vaan meni kontrolli. Ja nyt kolme viimesintä päivää on ollut ihan perseestä.

No, onneksi mulla on nyt stemppari, jonka kanssa laihdutetaan yhdessä ja käydään lenkillä: ) Koulussakin on kavereita jotka laihduttaa, mutta ne asustaa kaukana joten niiden kanssa on hieman vaikeata lenkkeillä, eikä koulussakaan kauheesti puhuta. Joten on ihanaa kun lähelläkin asustaa kaveri joka on mielestään rupsahtanyt niin kuin minäkin.

Huonoa on nyt sitten ollut se, että olen ollut oikeastaan koko viikon kipee ja en siis ole päässyt lenkille, vaan siis olen syönyt, mutta nyt on kyllä taas stemppi päällä. Ja vaikka aamulla ahminkin taas (keksejä ja suklaata) kamalia määriä niin nyt olen päättänyt, etten sitten syö tänään enää mitään ja elän vedellä ja light-mehulla, ehkä kasviksilla. Ravintoaineita ei siis tänään kamalasti pääse tulemaan, mutta huomenna on uusi päivä ja silloin sitten korjailen tilannetta.

Vitsit, kun äippä löysi aamulla, kun ehti katella postit läpi ennen mua,  tilaukset, kun tilasin postimyynnistä vaatteita, eikä se nyt ole niin huono asia vaan se, että se alkoi valittaa niistä hinnoista, no olihan niillä hintaa yht. jotain 200 e, mutta mulla on rahat, tai oikeastaan ei ole vielä, kun se hm:n tilaus tuli kuukautta aijemmin kuin sen olis pitänyt kun laskin nimittäin sen varaan, että saan ne haettua, sitten kun palkka tulee, mutta eipänpäs saakkaan palkka nimittäin tulee vasta 15.5. Vitsit pitänee lainata pikkuveljeltä ja sitten maksaa sille takasin palkkapäivänä.

No olipas selitykset ja kaiken lisäksi sekavat sellaiset, mutta kun nyt vaan tekee mieli kirjoittaa joten nyt tuleekin, ehkä, vähän pidemmän puoleinen postaus.

Okei nyt laitankin tähän sitten vähän tavoitteita, koska haluan selkeyttää ne itsellenikin:

      1377410.jpg

1. Tavoite on painaa jouluun mennessä 50-55 kg, riipuen miltä näytän. En kuitenkaan alle 50 kiloa.

2. Välitavoitteena on painaa 15 kg vähemmän 18.8.  Eli tulee olemaan kova kesä. Laskin, että painan ton verran, jos ei vaan kun pysyn kontrollissa, ja päivässä tulee miinusta 900 kcal. Se ei edes tunnu kamalan isolta vajeelta kun ajattelin, että -300 kcal syömisisitä ja -600 kcal liikunnasta (vastaa n. 1h juokua tai parin tunnin kävelyä). Ja kun kesällä on aikaa liikkua niin ajan puutetta ei voi käyttää tekosyynä sille etten liiku.

3. Oppia terveelliset elämän tavat ja liikunnan, unen  ja ruuan oikea suhde.

4. Näyttää paremalta ja saada olokin tuntumaan henkisesti paremmalta. Tällä hetkellä olen nimittäin kamalan näköinen: iho on (pinta)kuiva, mutta naamassa on finnejä, ennätyksellisen paljon, hiukset ruman väriset ja muutenkin kuivahkot ja muutenkin tuntuu jotenkin rumalta, ei kuitenkaan koko ajan vaan vain silloin kun voin ajattella yksin.

5. Parempi kunto. Siis oikeastaan niin hyvä kun sen on mahdollista olla, sillä tällä hetkellä jaksan juosta ehkä 10-15 min ja hitaaaaasti. Haluan myös voimakkaat ja naiselliset lihakset, mulla kun tuppaa olemaan mm. tälläiset jättijalat ja pömppis.

Tällä hetkellä omassa kropassa ahdistaa:

-rinnat: ne on jotenkin sellaiset riiput, jos ei käytä rintsikoita

-reidet: rumat, (raskaus)arpiset, isot

- maha: liian iso mun makuuni.

-paino: tuntuu, että on jotenkin hirveen raskasta liikutella näin painavaa kroppaa.

Olisimpa laiha, kuten alla, vaikka toi on ehkä vähän liiankin laiha...

1415923.jpg